Naujas prekės ženklas Lietuvos NT rinkoje: „Portum“ investuos į komercinių patalpų plėtrą Lietuvoje, planuose - kitos Europos šalys

2024 06 18


Aktyviai daugiau nei dešimtmetį Lietuvos, Latvijos ir Estijos komercinio nekilnojamojo turto (NT) rinkoje investuojanti ir dažniausiai konkretiems bendrovės poreikiams arba „built-to-suit“ tipo projektus plėtojanti kompanija „Skuba RE“ skelbia apie naują savo prekės ženklą - tapimą „Portum“. Kompanijos vadovai užsimena, kad sprendimas dėl naujo prekės ženklo buvo natūralus ir susijęs su planais plėtoti projektus ne tik Baltijos šalyse, bet ir kitose ES regionuose.

„Portum“ (anksčiau vadinosi „Skuba RE“) priklauso bendrovių grupei „Skuba“.

Anot bendrovės vadovės, šiemet nuspręsta, kad NT kompanijos apimtys ir investiciniai planai išaugo tiek, jog reikia aiškiai išskirto prekės ženklo, su kuriuo bendrovės komanda specializuosis modernių komercinių erdvių plėtroje.

„Mūsų komanda jau dešimtmetį specializuojasi kuriant erdves, pritaikytas verslo poreikiams, iki šiol daugiausia projektų vykdėme ieškant sinergijos tarp savo grupės įmonių poreikių ir išorės partnerių, nuomininkų. Natūraliai per netrumpą laikotarpį pasiekėme gyvavimo etapą, kai sėkmingos patirties, kompetencijos jau turime daug, o kartu ir ateities planai įpareigoja suteikti įmonei atskirą identitetą. Juo labiau, kad šiais metais planuojame daugiau savo investicijų nukreipti į užsienio rinkas, kur jau ieškome tinkamiausių sklypų“, - komentuoja „Portum“ vadovė Agnė Janušonytė.

Bendrovė „Portum“ šiais metais pradėjo statyti „stock office“ formato projektą Alytuje, taip pat ruošiamasi pradėti ir panašaus formato projekto statybas Utenos mieste, 2024 metais jau baigti ir nuomojami dar du multifunkciniai projektai Marijampolėje ir Panevėžyje. Bendrovės centrinė būstinė yra įsikūrusi Vilniuje.

Anot bendrovės atstovų, „Portum“ valdomame krepšelyje yra beveik 60 tūkst. kvadratinių metrų plėtojamų arba užbaigtų komercinių pastatų plotų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.